Ekonomi

İsrailliler cam eşyalara ‘Made in Turkey’ yazılmasını istiyor

Türkiye’nin İsrail’e yaptığı züccaciye ihracatı 400 milyon doları bulurken, Türk firmaları bu rakamı artırmak ve yeni müşteriler kazanmak için İsrail’e gitti.

20 Türk üretici İsrail’de

Züccaciye Derneği’nin İsrail’e ihracatı artırmak için düzenlediği programla Züccaciye Derneği (ZÜCDER) üyesi 20 Türk üretici ve 100’e yakın İsrailli firma bir araya geldi.

7,5 milyar dolarlık ihracat hedefleniyor

“Türk züccaciye”İmajını iyileştirmek amacıyla düzenlenen ticari heyet gezisi için açıklamalarda bulunan ZÜCDER Lideri Mesut Öksüz, geçen yılı 7 milyar dolar ile kapatan departmanın 2023 yılına hazırlandıklarını ve 7,5 milyar ihracat hedeflediklerini söyledi. dolar.

“İhracat geçen yıl 400 milyon dolara ulaştı”

İsrail’e geçen yıl ihracatın 400 milyon dolara ulaştığını hatırlatan Öksüz, şöyle konuştu: “İsrail en çok ihracat yaptığımız 5 ülke arasında yer alıyor. Hedefimiz bu rakamı artırmak ve ticari heyet programımız bu ülkeye ihracatımıza yüzde 15-20 katkı sağlayacak.”ifadeleri kullandı.

“Türk dizilerinin etkisini net bir şekilde gördük”

Program katılımcılarından ZÜCDER Yönetim Kurulu Üyesi Murat Kolbaşı da İsraillilerin özellikle Türk dizilerinin etkisiyle Türk markalarına, alışkanlıklarına ve kültürüne çok sıcak baktığını belirterek, şu açıklamayı yaptı:

Burada yaptığımız röportajlarda Türk dizilerinin etkisini net bir şekilde gördük. Seyirciler Türk markasını benimsiyor, bu nedenle perakendecilerin Türk eserlerine olan talebi artıyor. Konuştuğumuz iş adamları bunu dile getirdiler ve İsraillilerin ilk gitmek istedikleri ülkenin Türkiye olduğunu söylediler.

“‘Made in Turkey’ yazmak istiyorlar”

ZÜCDER Yönetim Kurulu Üyesi Esra Kuştemir, etkinlikte Türk dizilerine olan hayranlığı net bir şekilde gördüklerini belirterek, bu dizilerdeki beğeninin ardından Türk ürünlerine olan ilginin arttığını ve firmaların bu nedenle yeni ürünler talep ettiğini söyledi. , ve şu açıklamayı yaptı:

Türk dizileri sayesinde Türkiye’ye olan hayranlığımızın ve sevgimizin arttığını gördük. Bu da doğal olarak satışlarımıza yansıyor. Şu anda buraya gelen firma yetkilileri Türk eserlerine olan ilgiden dolayı son kullanıcıların mutlaka eserlerin üzerinde ‘Made in Turkey’ yazısını görmek istediklerini ve bunu bizden özellikle talep ettiklerini belirtiyorlar. Koronavirüs sonrası ihracatta yakaladığımız ivmeyi B2B’ler ve fuarlarla devam ettirmek istiyoruz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort